Festa di u gustu di a cucina

Ricetta per l'iniziu di pasta madre

Ricetta per l'iniziu di pasta madre

Ingredienti:

  • 50 g d'acqua
  • 50 g di farina

U ghjornu 1: In un vasu di vetru cù una tapa libera, mischjà 50 g d'acqua è 50 g di farina finu à liscia. Coperta liberamente è lasciate à a temperatura di l'ambienti per 24 ore.

U ghjornu 2: Agite in 50 g d'acqua è 50 g di farina à u starter. Coperta liberamente è lasciate di novu per altre 24 ore.

U ghjornu 3: Agite in 50 g di acqua è 50 g di farina à l'iniziu. Coperta liberamente è lasciate di novu per altre 24 ore.

Ghjornu 4: Agite in 50 g d'acqua è 50 g di farina à u starter. Coperta liberamente è lasciate da parte per 24 ore.

Giornu 5: U vostru starter deve esse prontu per coce cun. Duverebbe duppià in grandezza, puzza agria è esse pienu di assai bolle. S'ellu ùn hà micca, cuntinueghja cù l'alimentazione per un altru ghjornu o dui.

Mantene: Per mantene è mantene u vostru starter tuttu ciò chì avete da fà per mantene hè di mischjà a stessa quantità in pesu di starter, acqua è farina. Cusì, per esempiu, aghju utilizatu 50 grammi di starter (pudete aduprà o scaccià l'iniziu restante), 50 acqua, è 50 farina, ma pudete fà 100 g di ognunu o 75 grammi o 382 grammi di ognunu, avete u puntu. Dà l'alimentu ogni 24 ore s'ellu si mantene à a temperatura di l'ambienti è ogni 4/5 ghjorni s'ellu si mantene in a frigoristica.