Ricetta di patata virali

Ingredienti
- Patate
- Agliu
- Cipolla
- Oliu d'oliva
- Burro
- li>
- Casgiu
- Crema acida
- Cerbollino
- Bacon
Istruzioni
Questa ricetta di patata virali hè perfetta per un snack rapidu è faciule. Accuminciate per precalentà u vostru fornu à 425 ° F (218 ° C) per patate arrusti croccanti. Sbuchjate è tagliate e patate in pezzi di muzzicu, è mette in un grande tazzuletta.
Aghjunghje l'agliu picatu, a cipolla finamente picata, un generoso oliu d'oliu d'oliu è u burro funnu à e patate. Mettite tuttu inseme finu à chì e patate sò ben rivestite. Per un gustu aghjuntu, sprinkle furmagliu, cipolle picatu è pezzi di bacon cottu nantu à a mistura. Pudete ancu staghjunà cù u salinu è u pepite à u gustu.
Trasferite a mistura di patata à una padedda di pappagallo fornata cù carta pergamena, sparghjendu in modu uniforme. Arrusti in u fornu precalentatu per circa 25-30 minuti, vultendu à a mità di strada, finu à chì e patate sò marroni d'oru è croccanti.
Una volta fatta, sguassate da u fornu è lasciate rinfriscà un pocu. Servite queste deliziose patate croccanti cun un latu di crema agria per immersione, è godete cum'è un snack di cunfortu o un platu impressiunanti per ogni manghjà.