Patate al fornu

I patate rossi sò tagliati in a mità di longu, pusatu in una pignatta, coperta cù acqua fridda, è poi purtate à fogghiu nantu à u focu altu. Quandu l'acqua bolle, u calore hè ridutta à un fogghiu dolce, è e patate sò cottu finu à a forchetta tenera (una volta chì l'acqua bolle, i patate sò generalmente fatti, ma qualchì volta anu bisognu di un paru di minuti extra di simmering secondu a dimensione è forma). È questu, i mo amichi, hè u passu "secretu" per fà grandi patate arrostite in u fornu. U blanching assicura chì e patate sò cotti uniformemente in tuttu u percorsu prima di arrusti. In questu modu, quandu vene u tempu di arrusti e patate in u fornu, tuttu ciò chì avete da preoccupate hè di generà una bella crosta marrone dorata.
Dopu chì e patate sò tenere in forchetta, sguassate l'acqua bollente da u fornu. patate (guardendu e patate in a pignata), è dopu solu scorri l'acqua di griglia fridda nantu à e patate finu à ch'elli si rinfriscenu à a temperatura di l'ambienti.
Una volta chì e patate sò fresche, mette in una ciotola di mischju, sguassate cù sal kosher, pepite neru è u vostru oliu di cucina preferitu. Pone e patate tagliate à u latu nantu à una foglia è arrustitu in un fornu 375F-400F per 45-60 minuti, o finu à ch'elli sò un marrone scuru, doratu. Ricurdativi, i patate sò digià cotti, postu chì l'avemu dighjà sbulicatu, cusì ùn fate micca tantu in u tempu o a temperatura di u fornu, ma più nantu à u culore di e patate. Quandu i patate sò un marronu d'oru scuru, sò finiti arrusti; Simply as that.
Eliminate e patate arrusti da u fornu è trasfiriu subitu in un grande tazzuletta di mischju è sguassate cù erbe fresche finamente tagliate è un paru di pate di burro. U calore di e patate si scioglie u burro, dendu à e vostre patate un glaze di burro d'erba fantastica. Duranti sta fasa di scaccià, sentite liberu di aghjunghje qualsiasi altri aromi chì ti piace, cumpresa a salsa di pesto, l'agliu macinatu, u furmagliu parmigianu, a mustarda o spezie.