Kadhi Pakoda da Punjab

Ingredienti:
- 3 cucchiai di coriandro (tagliuzzatu)
- 2 tazzi di iogurtu
- 1/3 tazza di farina di ceci
- 1 cucchiara di curcuma
- 3 cucchiara di coriandro (terra)
- 1/2 cucchiara di peperoncino rossu in polvere
- 1 cucchiara di pasta di ginger è agliu
- sale à u gustu
- 7-8 vetri d'acqua
- 1 cucchiara di ghee
- 1 cucchiara di cumin
- 1/2 cucchiara di semi di fenugreek
- 4-5 grani di pepe neru
- 2-3 peperoncini rossi kashmiri interi
- 1 cipolla medium-sized (tagliata)
- 1 cucchiara di tè di hing
- 2 patate medium-sized (cubed)
- Un picculu gruppu di coriandro frescu >
- 1 cucchiara da tè di Ghee
- 1 cucchiara da tè di cumin
- 1/2 cucchiara da tè di hing
- 1-2 peperoncini rossi kashmir interi
- 1 cucchiara di semi di coriandru macinati
- 1 cucchiara di peperoncino rossu cashmiri in polvere
- 2-3 cipolle medie (tagliuzzate)
- 1/2 peperoncino verde (tagliuzzatu)
- 1 cucchiara di ginger (picatu finamente)
Metudu:
- > Accuminciate per macinà i graneddi di coriandro in un mortaru è pestle, mischjà è sfracicà, pudete ancu aduprà un blender cù u modu di impulsu per sfracicà grossu. Adupremu i graneddi di coriandro triturati per preparà u pakora è u kadhi, è ancu per u toccu finale.
- Accuminciate cù a preparazione di a mistura di iogurtu per u kadhi, in u primu locu, pigliate una ciotola, aghjunghje u iogurtu, poi aghjunghje a farina di ceci, curcuma, graneddi di coriandro in terra, chili rossu, ginger è a pasta d'agliu è u salinu, mischjà bè è aghjunghje l'acqua, mischjà bè è assicuratevi chì a mistura hè cumplettamente senza grumi, poi messe da parte per a preparazione di kadhi.
- Per preparà u kadhi, mette un kadhai o una padedda nantu à u caldu mediu, aghjunghje u Ghee, lasciate chì u Ghee riscalda abbastanza, aghjunghje cumin, sementi di fenugreek, pepite neru, peperoncini rossi kashmiri, cipolla è hing. , mischjà bè è frittura per 2-3 minuti.
- Ora aghjunghje e patate è coccia finu à chì e cipolle diventanu trasluzenti, questu pò piglià circa 2-3 minuti. L'aghjunzione di patate hè completamente facultativa.
- Quantu chì e cipolle diventanu trasluzente, aghjunghje a mistura di iogurtu à u kadhai, assicuratevi di mischjà una volta prima di aghjunghje, riduce u calore à mediu è lasciate coccia per 1 à 2 minuti.
- Quandu u kadhi vene à fogghiu, riduce u calore, copre è coccia per 30-35 minuti. Assicuratevi di mischjà à intervalli regulari.
- Dopu chì u kadhi hà cottu per 30-35 minuti, vi vede chì u kadhi hè cottu è cù e patate, pudete cuntrollà u salinu in questu stadiu è aghjustate à u gustu, è aghjustà a cunsistenza. di u kadhi aghjunghjendu acqua calda.
- Siccomu u kadhi pare bè coccu, aghjunghje foglie di coriandro finamente piccatu.
- Servite u kadhi caldu, aghjunghjendu u pakora 10 minuti prima di serve; in questu casu, i pakoras fermanu abbastanza teneri, mantenenduli in u kadhi per un bellu pezzu li farà flaccid.
- Ora, pigliate una tazza è aghjunghje tutti l'ingredienti per preparà a pakora, mischjà bè, pressendu a pasta, l'umidità da a cipolla aiutarà à ligà a pasta.
- In seguitu, aghjunghje un pocu d'acqua è mischjà bè, assicuratevi di aghjunghje assai pocu acqua chì a mistura deve esse bè adattatu è ùn deve esse nè granu nè grossu.
- Scaldate l'oliu in una padedda nantu à u focu mediu, è una volta chì l'oliu hè abbastanza caldu, sparghje a pasta uniformemente è fritte per 15-20 seconde o finu à ch'elli diventanu croccanti è dorati, assicuratevi di ùn frittura. per troppu longu chì ponu esse scuru è dà un gustu amaru.
- Una volta chì u culore hè diventatu ligeramente marrone d'oru, sguassate è lasciate riposu per 5-6 minuti, durante stu tempu, aumentate u calore à altu è rinfriscà l'oliu bè.
- Una volta chì l'oliu hè abbastanza caldu, aghjunghje circa a mità di i pakoras fritti è fritte rapidamente per 15-20 seconde o finu à ch'elli diventanu croccanti è dorati, assicuratevi di ùn friggerli per troppu longu perchè questu pò. fateli scuri è dà un gustu amaru.